TEL: +48 12 630 17 30
MAIL: fronton@fronton.pl
Blog

Powierzchnie biurowe do wynajęcia w Krakowie

Wybór powierzchni biurowej pod działalność firmy może w pewnym stopniu zaważyć na powodzeniu biznesu. Pomieszczenia biurowe dobiera się po rozważeniu kilku aspektów, między innymi takich jak:

  • Typ działalności – powierzchnie biurowe dobierane są w zależności od tego, czy dana firma oferuje klientom bezpośrednie usługi (jak np. w agencji ubezpieczeniowej), czy też kontakt z klientami jest zdalny (np. firma transportowa). Jeśli klienci bezpośrednio odwiedzają lokal, musi on być wybrany z myślą o ich wygodzie, a zatem: w dogodnej lokalizacji (w przypadku dużych miast, do jakich należy Kraków, ma to kluczowe znaczenie), w atrakcyjnej okolicy, najlepiej w otoczeniu innych punktów usługowych lub handlowych, w budynku o wysokim standardzie i atrakcyjnym wykończeniu – tak, by biuro prezentowało się profesjonalnie i zachęcało do podjęcia współpracy. W przypadku, gdy jedynymi osobami odwiedzającymi biuro są jego pracownicy, wybór może być mniej rygorystyczny pod względem np. lokalizacji.

  • Ilość pracowników – ta kwestia wpływa przede wszystkim na rozmiar powierzchni biurowej do wynajęcia - ilość pomieszczeń, ich metraż i rozkład.

  • Koszt wynajmu – ceny wynajęcia powierzchni biurowych w Krakowie są bardzo zróżnicowane, a zależą zarówno od usytuowania obiektu, jak i od jego standardu. Określony na początku budżet na wynajem lokalu pomaga zawęzić obszar poszukiwań i znacznie szybciej znaleźć optymalne rozwiązanie.

Biura - przestrzeń biurowa w KrakowieJakie są cechy dobrego pomieszczenia biurowego? Oczywiście niezależnie od wszystkich wyżej wymienionych aspektów, każdy najemca będzie starał się o to, by jego biuro spełniało następujące warunki:

  • estetyczne wykończenie – powierzchnie biurowe powinny być odświeżone i właściwie przygotowane do przyjęcia nowych pracowników,

  • wygodny układ pomieszczeń – taki, który uwzględnia sposób organizacji firmy, np. oddzielne pomieszczenia dla kierowników czy dla poszczególnych zespołów,

  • obecność pomieszczeń gospodarczych i pomocniczych – takie pomieszczenia jak kuchnia do wspólnego użytku pracowników, wc, czy schowek na środki czystości są niezbędne w każdym wynajmowanym przez firmę biurze,

  • sprawnie działające instalacje – to podstawa, bez której wynajem biura mijałby się z celem; instalacje sanitarna, grzewcza i elektryczna powinny działać bezawaryjnie i bezpiecznie,

  • dodatkowe wyposażenie (np. windy w kilkupiętrowym budynku, miejsca parkingowe dla pracowników i klientów).

Znajdź atrakcyjną przestrzeń biurową do wynajęcia w Krakowie

O pomoc w znalezieniu atrakcyjnych pomieszczeń biurowych w Krakowie warto zwrócić się do nas. Oferujemy różnorodne lokale, które dostosować można do profilu działalności wielu firm. Mamy w ofercie zarówno powierzchnie biurowe w centrum miasta, jak i na jego obrzeżach czy też w dzielnicy przemysłowej – w pobliżu magazynów, które także można u nas wynająć (jest to niezwykle wygodne rozwiązanie w przypadku przedsiębiorstw produkcyjnych czy firm transportowych). Zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania dalszych informacji – zapraszamy!