Fronton

4 rzeczy, o których musisz pomyśleć, zanim wynajmiesz biuro

19 czerwiec 2018, 16:28

Odpowiednio dobrane pomieszczenia biurowe są niezbędne, aby móc właściwie zorganizować pracę firmy. Osoba odpowiedzialna za znalezienie biura do wynajęcia powinna wziąć pod uwagę kilka kwestii, które pomogą jej znaleźć właściwe pomieszczenie.

Na co zwrócić uwagę, wybierając biura do wynajęcia w Krakowie?

Oto podstawowe aspekty, które powinny decydować o wynajęciu określonego pomieszczenia.

  1. Lokalizacja. Ma ona znaczenie zarówno dla samych pracowników biura, którzy muszą do niego dotrzeć każdego dnia, jak i dla wszelkich współpracujących z biurem osób – kontrahentów, klientów, petentów. Dojazd musi być możliwie łatwy i wygodny, należy więc zwrócić uwagę na cechy charakterystyczne dzielnicy, w której znajdują się określone biura do wynajęcia, na infrastrukturę drogową, dostępność komunikacji miejskiej itd. Nie należy też pomijać aspektu estetycznego, bowiem położenie biura w określonym otoczeniu może wpływać na wizerunek firmy.
  2. Rozmiar biura. To kwestia zależna przede wszystkim od tego, ile osób ma przebywać w pomieszczeniach na co dzień oraz od tego, czy biuro ma być docelowo odwiedzane przez klientów. Na tej podstawie decyduje się o metrażu wynajmowanego lokalu, jego układzie, ilości pomieszczeń i ich funkcji.
  3. Standard i wyposażenie budynku. Każdy budynek, w którym oferowane są tego typu lokale, powinien być wyposażony w podstawowe, sprawnie działające instalacje: elektryczną, sanitarną, telekomunikacyjną itd. Ale to jedynie podstawa. Inne udogodnienia na terenie całego budynku, jak i konkretnych pomieszczeń biurowych, także mają znaczenie. Obecność pomieszczeń gospodarczych, kuchni do użytku pracowników czy też estetycznie wykończonych, zadbanych toalet to konieczność. W budynkach kilkupiętrowych przydatne są także windy. Należy zwrócić uwagę na wyposażenie lokali – okna, drzwi, podłogi, wykończenie. Z punktu widzenia zarówno pracowników, jak i współpracowników czy klientów firmy, ważna będzie także dostępność miejsc parkingowych.
  4. Cena wynajmu. Powinna być przede wszystkim adekwatna do standardu oferowanych pomieszczeń. Jeśli jest zawyżona – warto rozejrzeć się za inną propozycją.

W naszej ofercie znaleźć można pomieszczenia, które doskonale spełnią potrzeby osób wykonujących prace biurowe. Biura do wynajęcia, które oferujemy w Krakowie, to wysoki standard, dogodna lokalizacja i atrakcyjne ceny. Chętnie przedstawimy na ich temat więcej informacji. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i do kontaktu telefonicznego lub mailowego.