Fronton

Wynajem powierzchni biurowej – o czym trzeba pamiętać?

19 czerwiec 2018, 16:18

Wynajmując powierzchnię biurową, decyduje się o warunkach, w jakich będą przez wiele następnych miesięcy, a nawet lat pracowały zatrudnione przez firmę osoby. Dlatego też decyzję tę trzeba podjąć w oparciu o analizę potrzeb firmy oraz jej pracowników i klientów, a także możliwości finansowych i technicznych. Rezultaty tej analizy należy skonfrontować z propozycjami dostępnymi na rynku. W ten sposób wyłoni się kilka możliwych rozwiązań, spośród których wybrane zostanie to, które wyda się najkorzystniejsze.

Z punktu widzenia pracowników firmy, wynajem powierzchni biurowej musi być oparty o kilka kwestii. Znaczenie będą miały następujące aspekty:

  • metraż biura – konieczne jest zapewnienie wszystkim pracownikom odpowiedniej przestrzeni; wymagają tego nie tylko zasady BHP, ale także i zwykła dbałość o jak największy komfort ich pracy;

  • ilość pomieszczeń – ma to znaczenie w przypadku większych firm, w których pracownicy podzieleni są na zespoły; rozlokowanie ich w różnych pomieszczeniach pomaga organizować i kontrolować ich pracę;

  • lokalizacja – wygoda dojazdu, dostępność miejsc parkingowych, możliwość korzystania z komunikacji miejskiej – te argumenty będą decydowały o atrakcyjności danego miejsca z punktu widzenia pracowników.

Właściciel firmy będzie zaś zwracał uwagę na kwestie takie jak:

  • cena wynajmu – którą należy wliczyć w koszty funkcjonowania firmy;

  • warunki wynajmu – okres najmu, warunki korzystania z pomieszczeń,

  • możliwości aranżacji/dostosowania wnętrza do potrzeb firmy – remonty, odświeżenie pomieszczeń, możliwość postawienia ścianek działowych, zainstalowania dodatkowych elementów wyposażenia itd. - te kwestie także w dużym stopniu decydują o atrakcyjności danego lokalu biurowego oferowanego na wynajem.

W przypadku, gdy firma prowadzi działalność usługową wymagająca bezpośrednich wizyt klientów, lokalizacja biura będzie miała znaczenie podwójne – nie tylko dla pracowników, ale także i klientów firmy. W takiej sytuacji należy też szczególną uwagę zwrócić na standard budynku i jego otoczenie, które także mogą w dużym stopniu wpływać na opinię klientów.

Kraków - lokale biurowe do wynajęcia

Szukasz atrakcyjnych i dobrze zlokalizowanych pomieszczeń biurowych? Firmom z Krakowa mamy do zaoferowania następujące powierzchnie biurowe do wynajęcia:

  • lokale w biurowcu klasy A przy ul. Kamiennej 21 (centrum miasta); wysoki standard i doskonała lokalizacja;

  • lokale w biurowcu klasy B przy ul. Magazynowej 5a (dodatkowo w okolicy oferowane są też powierzchnie magazynowe do wynajęcia);

  • lokale przy ul. Fredry 4e,f, - oferta dla małych firm, pomieszczenia z łatwością można dostosować pod prace biurowe.

Zachęcamy do kontaktu wszystkie osoby zainteresowane lokalami biurowymi do wynajęcia w KrakowieWspólnie dobierzemy powierzchnie biurowe do oczekiwań firmy oraz do rodzaju prowadzonej działalności. W naszej ofercie znajduje się wiele propozycji wartych uwagi. Czekamy na kontakt i liczymy na udaną współpracę – zapraszamy!