Fronton

Powierzchnia biurowa – wynajem czy kupno?

19 czerwiec 2018, 16:09

Właściciele firm bardzo często stają przed dylematem czy powierzchnię biurową lepiej kupić czy wynająć. Każde z tych rozwiązań niewątpliwie ma swoje zalety. Każde wiąże się jednak z innego rodzaju obciążeniem finansowym. Dlatego warto przeanalizować "za" i "przeciw" i podjąć decyzję, która przyniesie najwięcej korzyści.

Wynajem powierzchni biurowej – czy warto?

Większość przedsiębiorców decyduje się na wynajęcie powierzchni biurowej na potrzeby firmy. Rozwiązanie to ma taką zaletę, że w przypadku dalszego rozrastania się firmy, powiększania się ilości jej pracowników i zwiększania się zapotrzebowania na przestrzeń, można bez większych komplikacji przenieść się do nowego biura. Wystarczy złożyć wypowiedzenie umowy wynajmu i w określonym terminie opuścić zajmowany dotąd lokal.

Wynajem przestrzeni biurowej wpływa na elastyczność firmy, jest mniej zobowiązujące, a przy tym pozwala na racjonalne zarządzanie firmowym budżetem. Comiesięczną opłatę za wynajem wlicza się w wydatki i uwzględnia przy planowaniu inwestycji czy przedsięwzięć.

Powierzchnia biurowa – czy warto ją kupić?

Kupno lokali biurowych wiąże się z dużym zobowiązaniem. Wejście w posiadanie nieruchomości to konieczność załatwienia wielu formalności notarialnych, podatkowych itd. Co więcej, kupując nieruchomość, trzeba być gotowym na duży jednorazowy wydatek.

Jednak rozwiązanie to ma także wiele zalet. Przede wszystkim umożliwia dowolne dysponowanie posiadanymi lokalami – decydowanie o ich wyglądzie i przeznaczeniu, a także o sprzedaży czy wynajęciu innym podmiotom. Inwestycja ta oznacza też zwykle znacznie mniejsze comiesięczne opłaty za użytkowanie pomieszczeń (regulowanie jedynie czynszu i bieżących rachunków).

Kraków – przestrzeń biurowa dla Twojej firmy

Pomieszczenia biurowe dostępne w Krakowie są bardzo różnorodne. Istnieje możliwość ich zakupu, a także wynajmu. Podjęcie decyzji o tym, jaką formę wybrać oraz na jakie pomieszczenia się zdecydować wymaga analizy potrzeb firmy i jej pracowników, a także szans i zagrożeń płynących z każdego z tych rozwiązań. To nie lada wyzwanie, ale chętnie pomożemy mu sprostać każdej firmie z Krakowa, która zgłosi się do nas w tej sprawie. W jaki sposób? W pierwszej kolejności przedstawiając naszą ofertę pomieszczeń biurowych na wynajem i sprzedaż oraz wspólnie analizując korzyści płynące z różnych rozwiązań. Pomożemy dokonać decyzji, która będzie satysfakcjonująca dla firmy i wspomoże jej rozwój. Przedstawimy dostępne możliwości oraz zasady, na których odbywa się współpraca z FRONTON w zakresie wynajmu i sprzedaży nieruchomości w Krakowie.

Obecnie możemy zaoferować między innymi pomieszczenia w następujących lokalizacjach:

  • Kraków, ul. Kamienna 21

  • Zabierzów, ul. Leśna 2A

  • Kraków, ul. Armii Krajowej 97

  • Kraków, ul. Kamienna 19B

Wszystkie szczegóły chętnie przedstawimy podczas spotkania osobistego lub rozmowy telefonicznej. Jesteśmy pewni, że wspólnie uda nam się znaleźć nieruchomość idealnie dopasowaną do potrzeb firmy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu!